Rejestr, msconfig, menadzer zadan - nie dzialaja ! HELP

Autor: eLc <aniepodambopoco_at_wp.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 22:59:51 MET DST

Mam problem otoz nie chce mi sie uruchomic rejestr, msconfig i menadzer
zadan (wlaczaja sie na 1,2 sekundy, po czym sie wylaczaja)
Myslalem ze mam jakies wirusy albo spyware. Przeskanowalem system spybotte,
webroot spyweeper, ad-aware, kaspersky anti-virus w trybie awaryjnym
, znalazlo kilka cookies i 1 jakis kon trojanski. Usunalem to ale dalej jest
to samo. Jak to naprawic ??
Aha w TRYBIE AWARYJNYM DZIAŁA !!!