Re: Sterowniki do laptopa LG: GE50-232Y

Autor: J.K. <brak.e.maila_at_bez.tego.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 22:05:26 MET DST

Abu napisał(a):
> Witam,
> zakupiłem niedawno laptopa LG (GE50-232Y) jednak nie mogę znaleźć
> sterowników do niego pod winXP. na stronie producenta jest wprawdzie
> adres do strony www.xnote.pl ale pod tym adresem aktualnie nie ma żadnej
> strony. Aktualnie mam podstawową funkcjonalność (nie działa nawet karta
> sieciowa). Czy ktoś może mi dać namiary na sterownik lub nawet przysłać
> je na mój adres?
> Z góry dziękuję za pomoc.
>
> Abu.

Trudna sprawa, bo ten model był sprzedawany tylko w Polsce.
Możesz zrobic rzecz następującą:
Ściągnij z netu ptogram EVEREST:

http://www.zdnet.de/downloads/prg/1/x/de011X-wc.html

Pokaże Ci on wszystkie urządzenia jakie masz w notebooku, wraz z ich
wersjami.
Dzięki temu będziesz mógł ściągnąć sobie z netu wszystkie sterowniki
pojedynczo.

Powodzenia

J.K.

"Kowalskich jest wielu, więc nikt nie dojdzie, który jest który..."
- Juliusz Machulski - Va Bank