Re: Konfiguracja kont w WinXP Home dla rodziców i dzieci

Autor: Piotr <pczerh.beztego_at_o2.pl>
Data: Thu 11 May 2006 - 01:19:23 MET DST

Osoba przedstawiająca się jako Piotr Krzyżański napisała:

> Użytkownik "Piotr" <pczerh.beztego@o2.pl> napisał w wiadomości

> Zobacz tutaj, ten program rozwiąże wiekszość Twoich problemów:
> http://www.microsoft.com/windowsxp/sharedaccess/default.mspx
>
> Piciu

Dziękuję za odzew. Shared Computer Toolkit to bardzo ciekawe narzędzie,
szczególnie inspirujące są scenariusze dla dziecka i nastolatka ze strony
74. Co prawda myślałem raczej o rozszerzeniu uprawnień dla rodziców niż
dalszemu ograniczaniu praw dzieci (fraza trąci polityką, he, he), ale
rozumiem, że źle kombinowałem.

Problem w tym, że rzeczony komputer nie ma i przynajmniej na razie nie
będzie miał dostępu do internetu, a ja nie używam MS Windows i nie mogę
ściągnąć instalatora z serwera MS - nie przejdę weryfikacji legalności
systemu, bo takowego nie mam :) Ściągnąłem sobie więc na razie tylko
podręcznik SCT.

Rozumiem, że w Windows XP Home bez _dodatkowych_ narzędzi najprostszym,
najszybszym i niekoniecznie najlepszym rozwiązaniem jest dodanie rodziców
do administratorów, a dzieci pozostawienie jako zwykłych użytkowników.

Pozdrawiam
Piotr

--
Wszelka dostatecznie zaawansowana technika jest nie do odróżnienia od magii.
Arthur C. Clarke