z x64 na XP

Autor: mazersnow <jacofuego_at_hotmail.co.uk>
Data: Wed 10 May 2006 - 23:48:55 MET DST

Witam,

problem jest taki, po 4 miesiacach prob pracy na Windows x64 doszedlem
do wniosku, ze nie bede sie dluzej meczyl i postanowilem zainstalowac
normalnego Windowsa XP proffesional.

Teraz w x64 mam dwie partycje C: 60GB i D: 240GB - dysk 300 GB na
serialu

Po starcie z CD instalacyjned normalnego Windowsa, wyskakuje mi w
momencie wylistowania dostepnych partycji TYLKO jedna partycja C:
nieznana i w dodatku wyswietla, ze ma ona 130BG???

Boje sie ja usuwac lub cokolwiek z nia robic bo nie chce stracic 240 GB
danych z mojej obecnej partycji D:...

Co robic o co chodzi? Dlaczego sa takie niezgodnosci?

Dziekuje za wszelkie wskazowki i pozdrawiam.