Re: czy da sie udostepnic Nostrade na WinNT

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 09 May 2006 - 22:03:51 MET DST

Użytkownik "Marcin Szczygielski"
<marcs@no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e3qr1f$7kr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Michal Kawecki napisał(a):
> ..]

> Z postu o treści
> "- i kilka komputerow z Windowsem 98 i 95.
> Komputery sa polaczone do serwera za posrednictwem switcha i
> skretki. Siec dziala, a kopy sie widza i jest OKI. "
> domniewam (może błędnie),że jednak Netbios jest na tych
> komputerach ( domyślnie wrzucany do win95 przy instalacji karty
> sieciowej).

Stacje będą za NAT-em, więc bez specjalnych zabiegów i tak będą
bezpieczne. Ja myślałem o tym kompie z ICS, który z racji bycia serwerem
zostanie pewnie lepiej zabezpieczony niż reszta. Z Twojego postu
wywnioskowałem, że podpięcie 98 do Internetu w ogóle uważasz za
niedopuszczalne z punktu widzenia bezpieczeństwa, bez okoliczności
łagodzących. Tymczasem ja sądziłem, że odbindowanie udostępniania
plików, klienta MS-Networking i wyłączenie netbiosu czynią ten system w
zasadzie nie do ruszenia. Przy pozostawieniu pełnej jego funkcjonalności
w lokalnej sieci oczywiście. Stąd było moje pytanie...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/