Re: czy da sie udostepnic Nostrade na WinNT

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 09 May 2006 - 16:10:44 MET DST

In news:e3prma$p1s$1@inews.gazeta.pl,
Tomek <dudziut@wp.pl> typed:
> Witam
>
> Mam pytanie, moze blache, ale nie jestem obcykany perfekt w tych sprawach.
> Mam mala siec:
> - serwer - na nim jest Windows NT 4.0 PL Workstation
> - i kilka komputerow z Windowsem 98 i 95.
> Komputery sa polaczone do serwera za posrednictwem switcha i skretki.
> Siec dziala, a kopy sie widza i jest OKI.
>
> Moje pytanie brzmi:
> Czy moge do komputera serwera podłączyć modem neostrady SpeedTouch 330
> (podlacza sie go do kompa kablem USB) i udostepnic Internet na
> [...]

LiveBox - dowolnie za pmoca WiFi, kabla eth. lub usb.
Co jest wzazne, Twoj komp. nie musi byc wlaczony pzy udostepnienu.
http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=h_info_tekst&p1=6999
http://www.helpdesk.neostrada.pl/tpsa/run?n=livebox_tp_tekst&p1=8372
http://www.neostrada.pl/doc/faq_livebox.pdf

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy