Re: Jak zablokować MenuStart w XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 09 May 2006 - 16:06:27 MET DST

In news:e3pg2n$ao0$1@atlantis.news.tpi.pl,
Daniel Strzalinski <spamy_precz@jakis.serwer.pl> typed:

> [...]
>
> Niestety pasek daje sie nadal rozciagnac i nie wylaczylo sie MenuStart.
> Wpisy na pewno poprawne, nie bylo u mnie klucza
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\ActiveDesktop
> Wpisz wartosc DWORD "NoMovingBands" = 1
>
> Ale po wpisaniu nic sie nie zmienilo

Masz tam napisane:
<cyt>
wpisz wartosc binarna "NoTrayContextMenu" =01 00 00 00
i na koniec zablokuj pasek
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
DWORD"TaskbarSizeMove" =1
</cyt>

Czy dokonales tej blokady?.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy