Re: Backup dla małej firmy

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Mon 08 May 2006 - 10:29:06 MET DST

Derek Kuliński / takeda wrote:

> Być może to zabezpiecza przed padem dysku, ale nie zabezpiecza przed np.
> pożarem czy włamaniem (i np. kradzieżą sprzętu).

No to musisz dokupic ognioodporny sejf, bo nie wydaje mi sie zeby ktos
wymyslil software'owe czy hardware'owe rozwiazanie chroniace przed
pozarem czy kradzieza...

A tak wracajac do tematu, powyzszy pomysl (BackupPC) to b. dobre i tanie
rozwiazanie; jak chcesz sie chronic przed kradzieza i pozarem, to serwer
backupu powinienes umiescic najlepiej w oddalonym o wiele kilometrow
miescie, i dane tymczasowo zgrywac na tasme (przechowywane w jeszcze
innym miejscu).

--
Tomasz Chmielewski