Re: Podstawa prawna

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 00:01:40 MET DST

in news:e3g5ro$4uo$1@news.onet.pl , *Kamionka Łukasz* wrote:
> Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> wniosek to Oni załatwiają w przeciągu godziny więc... jaka jest
> podstawa prawna ??

Ciekawość mnie zje, więc lepiej spytam. Skąd wykombinowałeś tę grupę
do takiego pytania? Myślisz, że tu mieszkają prawnicy, sieciowcy, ISP,
i tym podobni?

Chyba, że jako szeregowy użytkownik swojego Windowsa boisz si, że
jest taki obowiązek. To w takim razie nie ma (do dziś).
Jeśli dzielisz się łączem z rodziną, kolegami też raczej nie.
Dopiero jak prowadzisz działalność polegającą na dostawie usług
teleinformatycznych, ISP, IAP... to może.

Stąd pewnie wniosek - prawo telekomunikacyjne - ustawa i rozporządzenia
wykonawcze stosownych ministerstw. Strzelam.

A jak tam w Googlach po odpytywaniu na tematy: dostawca ISP logi prawo
telekomunikacyjne... w różnych kombinacjach?

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)