Re: przywracanie systemu

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 16:49:40 MET DST

In news:e39tpn$9o3$1@srv.cyf-kr.edu.pl , *z* wrote:
> Nie mogłem znaleźć tej informacji. Czy takie przywracanie powoduje że
> skasowane pliki zostanÄ… odzyskane

Skasowane (z zakresu podlegajÄ…cego 'przywracaniu') zostanÄ… odzyskane.
Nowopowstałe (z zakresu podlegającego 'przywracaniu') zostaną usunięte.
Pozostałym (z zakresu podlegającego 'przywracaniu') zostanie przywrócona
poprzednia wersja.

> (z tego obszaru 4 GB przydzielonego na przywracanie) ?

To jest ograniczenie ilości miejsca, ale nie definicja zakresu
podlegajÄ…cego przywracaniu.

> A jeśli nie to co w ogóle można odzyskać z plików przez takie przywracanie ?

Jak słusznie zauważył Paweł - system. Działający, tak jak wtedy, za
wszelką cenę. Jak sobie ściągniesz instalkę czegoś tam o nazwie:
instalka_programu.exe i położysz ją w nieosłoniętym miejscu - usunie.

Było coś tam: http://42.pl/u/i7M_dysputa_o_przywracaniu_z_022006 co jest:
http://groups.google.pl/group/ms-news.pl.windowsxp/browse_thread/thread/ac9ce5c197916df7/228688c342ecbbf7
Szczegóły u autorów systemu: http://42.pl/u/i7N_przywracanie_wg_MS czyli:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnwxp/html/windowsxpsystemrestore.asp
A szczegóły tego co akurat u Ciebie się stanie masz w pliku:
file:///C:/WINDOWS/system32/Restore/filelist.xml

--
Pozdrawiam.:S³awomir Stêpniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)