Re: runas i HKCU

Autor: Paweł Filipiak <pfilipiak_at_poczta.fm>
Data: Fri 05 May 2006 - 14:43:17 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrne5mi0f.h7e.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Załóżmy, że jestem zalogowany jako użytkownik X. Użytkownik X ma
> zabroniony dostęp do edycji rejestru. Uzytkownik Y ma dostęp do
> rejestru. Zatem z runasa uruchamiamy regedita jako użytkownik Y.
> Pytanie teraz brzmi - co będę widzieć jako HKCU?

HKCU właściwy dla Y. O ile wszystkie jego gałęzie się poprawnie zainicjują.
Ciekawostka - przy odpaleniu shella przez runas - ze zmiennych
środowiskowych nie inicjuje się na przykład APPDATA (ale USERPROFILE już
tak). KB stwierdza, że to bug (to ze zmienną środowiskową).

--
pozdrawiam,
Paweł Filipiak, gg 2791867