Re: subskrybcja norton AV

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 04 May 2006 - 18:16:00 MET DST

In news:g8fk52lejq4doak2kcb0ibtrtt8ho6ipf9@4ax.com , *rs* wrote:
> jesli to jest prawda to bedzie ciaganie symanteca po sadach. <rs>

Nie żałuj sobie ;), przy okazji załóż sprawę zbiorową i dorzuć jeszcze
MPK za to, że bieg drugiego biletu czasowego zaczyna się z chwilą
jego odbicia, a nie z końcem pierwszego (bo chyba tak jest).
Nabijanie niezorientowanego klienta w butelkę teraz nazywa się
'marketing' i jest całą gałęzią 'nauki'. Podejrzewam, że jedni
i drudzy mają coś w zanadrzu (regulamin, adnotacja na stronie,
komunikat przy odnawianiu: 'czy aby na pewno, masz jeszcze 59 dni').
Klient ma *prawo* przedłużyć wcześniej, nawet kosztem tych paru dni,
jeśli ma taką fanaberię, a dostawca to tylko umożliwia :)
No to ja się zwijam, a Ty donoś o rozwoju wydarzeń ;-)

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)