Re: przywracanie systemu

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 18:52:13 MET DST

z wrote:

> Nie mogłem znaleźć tej informacji. Czy takie przywracanie powoduje że
> skasowane pliki zostaną odzyskane (z tego obszaru 4 GB przydzielonego na
> przywracanie) ? A jeśli nie to co w ogóle można odzyskać z plików przez
> takie przywracanie ?

System? Ogólnie jest tak kopia zapasowa plików strategicznych dla systemu.
W razie konieczności zostanie przywrócony rejestr, kilkadziesiąt innych
konfigów oraz część plików systemowych.

Kliknij sobie na Start -> Pomoc i obsługa techniczna
W polu wyszukiwania wpisz: przywracanie systemu
Dostaniesz całkiem dobre informacje na ten temat.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *