gdzie XP zapisuje info o błędach?

Autor: siwy <siwy_at_siwy.pl>
Data: Wed 03 May 2006 - 00:12:25 MET DST

taka sytuacja:

zainstalowałem XP SP2.
wszystkie stery, soft itp.
zrobiłem obraz partycji systemowej przy pomocy Norton Ghost.
do tej pory wszystko ok, system hula. zero problemów.

po kilku dnaich zaczynam zabawę z nowymi sterami do audio.
w trakcie kombinowania system robi zwis. taki totalny z resetem i wogóle się
nie uruchamia.

odpalam Ghosta z FDD i przywracam system z obrazu.

po uruchomieniu, XP raczy mnie komunikatem:
"system odzyskał sprawność po poważnym błędzie"

robiłem kilka razy tą samą czynnośc i zawsze to samo.
sformatowałem nawet partycję systemową /ntfs/
i dopiero potem Ghost. ...i znowu ten sam komunikat.

obraz jest na pewno ok, bo zanim nastąpiła opisana sytuacja
kilka razy wykonywałem przywracanie systemu z tego własnie obrazu i nigdy
nie było problemu, aż do tego "zwisu".

tak sobie myślę, że może ten system gdzieś przechowuje info o tym błędzie
i mimo przywracania z obrazu, cały czas sądzi, że podniósł się po poważnym
błędzie.

pytanie: dlaczego tak się dzieje?

siwy