Re: Szukam Mądrego

Autor: Krzysiek Z. <tukan77_at_tlen.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 20:12:19 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:e35fv5$ln7$1@olszynka.pl...

> Cały czas sprawdzałeś napędy optyczne i programy, a nie napisałeś nic, czy
> sprawdziłeś reszty sprzętu, który ruszałeś podczas wymiany napędu. W
> szczególności nie wspomniałeś, czy sprawdzałeś wpływ taśmy, którą jest
> podłączony napęd.

taśmę podmieniałem, podłączałem nagrywarkę jako master i slave na secondary

> Najprostsze sprawdzenie w tym przypadku to podłączenie
> nagrywarki inną taśmą do innego kanału, np. razem z dyskiem.

aaa tego nie robiłem, bo nie starczy mi taśmy :) a tak na poważnie muszę to
przetestować,
tyle że na secondary działały bez problemów 2 napędy na taśmie do której
później podłączyłem BENQ, odczyt z niego też jest OK

> Poprawne działanie nagrywania w trybie PIO sugeruje, że przyczyną są
> raczej
> problemy z przesyłaniem danych przez uszkodzoną lub niedociśniętą taśmę
> niż
> kłopoty z pamięcią czy zasilaczem. Gorzej, jeśli taśma jest w porządku -
> wtedy możesz mieć uszkodzone gniazdo na płycie głównej lub w nagrywarce.

w nagrywarce odpada - testowałem drugą taką samą, chyba że wyszła zwalona
seria.
spróbuje skombinować LG GSA-4167B i przetestuje. Jeśli będzie OK, to już
nigdy nie będę czytał żadnych testów na stronach typu cdrinfo i cdrlab, bo
byłem zdecydowany na LG, ale pod wpływem recenzji zmieniłem zdanie i kupiłem
tego (miejmy nadzieję, że nie) wynalazka.

P.S. RAM też testowałem MemTestem chyba ze 24h i nic nie wyszło.

Pozdrawiam
Krzysiek Z.