Re: Outlook Expres - nieznany błąd, niby nie wysyła a wysyła.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 01 May 2006 - 13:23:33 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w
wiadomości news:e339oi$58r$2@nemesis.news.tpi.pl...

> http://www.grisoft.com/doc/Single/lng/us/tpl/tpl01?prd=sng.1.0.0
>
> The AVG Personal E-mail Scanner checks every e-mail sent or
> received, providing much needed protection from e-mail borne
> threats. AVG supports all leading e-mail clients including MS
> Outlook, The bat!, Eudora and all other SMTP/POP3 based email
> clients such as Outlook Express. Encrypted connections using SSL
> are also supported.

Pudło. W tym antywirusie skanowana jest jedynie niezaszyfrowana
transmisja danych pomiędzy klientem poczty a lokalnymi serwerami
POP3/SMTP, instalowanymi w systemie przez tego antywirusa. SSL leci
dopiero od tych serwerów w świat, i vice versa oczywiście. Żadna to więc
różnica dla trojana, czy hasełka jakie pozbiera z rejestru będą
hasełkami do zdalnych, czy też lokalnych serwerów poczty. Powiem nawet
więcej - jeśli puści on swoje maile poprzez "autoryzowane" serwery
antywirusa, to pójdą one w świat z doklejką "przeskanowane i uznane za
wolne od wirusów" ;-).

> A gdzie tam, jeżeli istnieje konieczność wysyłania wiadomości do
> 100+ odbiorców to się do tego używa list-servera. Większość
> normalnych serwerów SMTP pozwala definiować listy odbiorców, email
> idzie wtedy na jeden adres.

Uhm. Tylko strasznie to niewygodne, jak się chce cokolwiek na takiej
liście szybko zmienić, nieprawdaż? Dlatego nadaje się toto jedynie do
rozsyłania wiadomości dla z góry określonego kręgu odbiorców.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/