Wylaczanie dysku

Autor: DinthKSC <dinthalion_at_wp.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 12:33:14 MET DST

Witam. Mam dwa dyski w komputerze, niestety jeden z nich ma uszkodzona
elektronike (Fujitsu 40GB, dosc znany problem) i po nagrzaniu sie
wyskakuja na nim bad sectory a nawet komputer sie zawiesza. Dlatego
przydalby mi sie jakis program ktory wylaczalby ten dysk gdy jest
nieuzywany. Nie chodzi mi o power saving z windowsa ktory wylacza dysk
gdy caly komputer jest nieuzywany, tylko cos dzialajacego na tej
zasadzie - dysk jest wylaczony podczas normalnej pracy, gdy go otwieram
w explorerze to sie wlacza i rozkreca, kopiuje sobie z niego co
potrzebuje i po kilku minutach sie wylacza. Czy jest taki program?