Re: Outlook Expres - nieznany błąd, niby nie wysyła a wysyła.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 23:25:40 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w
wiadomości news:e2votd$4vr$1@atlantis.news.tpi.pl...
[...]
     **********************

> W sumie też racja. Ale ten AV nie musi stać na tym samym systemie
> (oczywiście w tej sytuacji, którą omawiamy tak jest).

Jasne. Ale wówczas także nie będzie potrzeby lokalnego skanowania
poczty. Wystarczy AV na serwerze.

> Czy Tobie obojętne czy nie to oczywiście Twoja sprawa, jak dla mnie
> rozsądniej jest usunąć robala *zanim* się on uruchomi.

No i tak się właśnie dzieje - rzucam okiem na listę odebranych maili i
usuwam te, których nie chcę czytać, bo wyglądają podejrzanie. Można też
zatrudnić do tego regułki.

Podkreśliłem akapit.

--
M.   [MS-MVP]