Ghost i błąd przy ładowaniu XP

Autor: siwy <siwy_at_siwy.pl>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 18:15:04 MET DST

witam,

zainstalowałem sobie swiezy system (xp sp2)
no i awaryjnie zrobilem obraz Ghostem'2003.

sprawdziłem czy działa, no i okazuje sie ze dziala
z jednym ALE.
po odtworzeniu systemu z obrazu i ponownym uruchamianiu kompa,
i zaladowaniu sie XP, system wywala okno z komunikatem:
 "system odzyskal sprawnosc po powaznym bledzie"
potem jest juz ok, ale wystarczy ponownie przyrocic
kopie Ghostem i przy pierwszym uruchamianiu
znow ten sam komunikat.

o co chodzi?

sprawdzałem kilka razy, rownież ponownie instalując czystego XP.
za kazdym razem to samo.... :|

siwy