Re: protokół http

Autor: adas; <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 17:49:20 MET DST

Waldek "Jakec" Bulkowski wrote:

> System XP Pro.
> Chodzi sobie ok. I nagle, pewnego dnia po włączeniu kompa przestaje chodzić
> protokół http, tzn. nie wyświetlają się strony www. Przeglądarka nie daje
> rzadnego komunikatu. Inne protokoły chodzą spokojnie. W tej samej sieci na
> pozostałych komputerach jest ok.
> Wyłączenie antyvira i firewalla nie pomogło...
> Macie pomysł co jest grane?

jezeli tym cudownym pakietem antyvir/firewall jest Panda, to samo
wylaczenie nic Ci nie da - trzeba odinstalowac; mozliwe, ze ten
sam problem wystepuje z innymi pakietami; musisz pamietac, ze tego
typu pakiety umieszaja sie "pomiedzy" - wiec jezeli sie uszkodza,
to nawet raportujac "jestem wylaczony" moga nie puszczac ruchu;

pzdrv;
adas;