Re: Problem z dyskiem na FW

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 28 Apr 2006 - 09:16:37 MET DST

Użytkownik "Johnny" <moja_ocena@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:olwn427qteop.rz94s96t5zfd.dlg@40tude.net...
> Witam
>
> Mam kieszen na dysk zewnetrzny, ktora pracuje na USB2 i FW. Do tej
> pory uzywalem USB2 (przez kilka dni), wczoraj kupilem kabel FW i
> podlaczylem przez zlacze IEEE-1394. Jakaz byla moja radosc, gdy
> okazalo sie, ze dysk zaczal pracowac 3 razy szybciej!
> Ale zeby mi nie bylo za wesolo to od razu zaczely sie klopoty.
> Dysk po 10-15 minutach pracy zostaje brutalnie odlaczony, a w
> dzienniku systemowym pojawiaja sie wpisy:
>
> Blad
> Zrodlo: sbp2port
> [...]

Najprawdopodobniej komunikat o błędzie jest konsekwencją odłączenia
dysku w trakcie trwającego zapisu danych i związanym z tym brakiem
możliwości uaktualnienia dziennika transakcji NTFS. Natomiast przyczyną
nagłego odłączania się dysku może być IMHO np. za słaby zasilacz (linia
+12V), lub przegrzewanie się napędu w trakcie pracy.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/