Re: Zeżarło 800 mega

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 28 Apr 2006 - 09:01:28 MET DST

In news:e2qsbm$9g0$1@atlantis.news.tpi.pl , *M. R. Lewandowski* wrote:
> Chyba zostawię wyłączoną tą opcję. Rejestr składuję osobno programem EruNT,
> jakby co, to dane i tak mam na innych dyskach. Zależało mi, coby na
> systemowym mieć conajmniej 1GB, bo niektóre programy mam tak
> poustawiane, że robią sobie tam swoje zbiory robocze.

Przywracaniu systemu można ograniczyć ilość miejsca:
%SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe
'ustawienia przywracania systemu', i określ limit na poszczególnych dyskach.

A jak już zapisujesz na dysk duże pliki, pakuj je do katalogów wyłączonych
z przywracania i będzie spokój. Lista katalogów i plików zmienianych przez
przywracanie jest w pliku: C:\WINDOWS\system32\Restore\filelist.xml
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnwxp/html/windowsxpsystemrestore.asp
http://support.microsoft.com/default.aspx?scidkb;en-us;261716

> Jakby co - to zainstaluję jeszcze raz. Poza tym po pierwszym będę miał w
> komputerze nagrywarkę DVD - znalazłem program, który potrafi (podobno)
> zrobić zrzut systemu i odtworzyć. Sprawdzę (na innym komputerze) ale wtedy
> to już byłoby całkiem extra.

To też metoda, ale trzeba pamiętać. Instalujesz coś, walnie się, i wtedy
sobie przypominasz, że trzeba było 'przed' zrobić świeży zrzut :(.
A tak, minimalna ilość (choć z 0.5GiB) na przywracanie, i oprócz zrzutów
ma się 'ostatnią deskę'.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)