Zeżarło 800 mega

Autor: M. R. Lewandowski <marek.lewandowski_at_poczta.fm>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 13:16:54 MET DST

Win XP pro. Z płyty PCWK (takie DVD co wydali na 20-to lecie) skopiowałem
dwa eTeachery, żeby to przerzucić na CD (funkcja z płyty - poszło do foldera
"PCWK kopie programów"). To były 2 zbiory sfx po jakieś 400MB każdy. Po
wypaleniu płyt skasowałem je i oazało się, że nie skorygowało ilości wolnego
miejsca na dysku. Przed zapisem miałem ok 1GB, po zapisie zostało 200MB, po
skasowaniu dalej jest 200MB.
Przepusciłem wszystkie testy dysku jakie miałem, z sieci też parę,
powywalałem zbędne pliki (nie tylko z kosza), dalej jest ok. 200MB. A
programy mówią, że to najlepszy dysk na swiecie.
A wogóle to parycja ma 9GB, zaś programy raportują, że jest 7.5GB zbiorów
plus 200MB wolnego. Wychodzi na to, że do czarnej dziury wpadło jakieś
1.3GB.
Nawet bym tego nie zauważył, gdyby nie ta historia z DVD/CD.
System plików NTFS, bez włączonej kompresji i usługi indeksowania. Pracuję z
konta z uprawnieniami administratora (nie administratora wprost).
Ktoś się moze spotkał z czymś takim?
Proszę o radę co robić, gdzie szukać, bo akurat te 800MB to mi potrzebne :(
ML