profile użytkowników - local na roaming

Autor: Thorgrim <thorgrim_at_op.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 11:13:00 MET DST

Witam.
Mam pod opieką domenę opartą na windows 2000 server i komputery na win
xp.Wszystkie profile użytkowników "leżą" na komputerach tychże użytkowników - są
lokalne.
Teraz chciałbym przenieść profile na serwer, tak aby użytkownik mógł się logować
na dowolnym komputerze a ja żebym mógł robić rozsądny backup danych
użytkowników.Problemem jest przeniesienie dotychczasowych danych z lokalnego
komputera na serwer.
Próbowałem to zrobić poprzez kopiowanie profili na serwer(system->profile
użytkownika->kopiuj do). Wszystko niby w porządku, poza jednym: Outlookiem - nie
zostały przeniesione pliki danych(z pocztą) dla usera.

Jak w takim razie zrobić to poprawnie - tak aby user nie zauwazył różnicy?
Z góry dzięki za pomoc