GPO, instalacja oprogramowania - problem z Ghostem

Autor: Thorgrim <thorgrim_at_op.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 11:11:28 MET DST

Usiłuję opublikować w zasadach grupy pakiet Norton Ghost 2003 - wykonałem
instalację administracyją z instalki, mam gotowy pakiet z plikiem msi. Za pomocą
Zasad Grup tworzę nowy pakiet, wybieram plik msi z instalki administracyjnej.
System chwilę mieli i dostaję komunikat:

"Operacja dodawania nie powiodła się. Nie można wyodrębnić informacji o
rozmieszczeniu dla tego pakietu. Uruchom sprawdzanie poprawności dla tego
pakietu, aby upewnić się, że pakiet jest prawidłowy".

Pakiet instaluje się poprawnie na komputerze gdy uruchomić instalację
bezpośrednią z płytki. Chciałbym jednak ułatwić sobie życie i nie latać z płytką
po wszystkich komputerach.

Czy ktoś wie o co może chodzić i mógłyby pomóc mi z tym problemem?
Z góry dzięki