Bootowanie po sklonowanou partycji ghostem

Autor: Anka S <stonoga_at_NoSPAM.poczta.fm.invalid>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 21:11:57 MET DST

Witajcie
Mam na starym dysku XP i Linuxa z LILO.
Kiedys po instalacji XP zrobilam obraz partycji systemowej Ghostem (ale nie
obraz calego dysku). Kupilam teraz 120 (Samsunga, grzeje sie jak piec
parzy). Podzielilam na partycje, (inaczej niż stary dysk) sformatowałam i
sklonowalam na partycję systemową obraz starej partycji systemowej. Czyta
się prawidłowo. Co mam zrobić, zeby mieć bootowalną. Na nowym dysku nie
będzie linuxa. I w kompie zostanie docelowo tylko nowy dysk
Czy cos skopiować ze starego dysku i jak (MBR?), czy wyjąć stary dysk i
włożyć płytę WinXP i on mi cos sam zaproponuje?
Bardzo proszę o odpowiedź, bo na jutro muszę zamienic dyski.

Pozdrawiam Anka