Re: myszka + scroll = problem

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 14:22:19 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:e2kvsa$3c2$2@flis.man.torun.pl...
> -- ta za 16 zł działa poprawnie na identycznym komputerze
> -- inne myszy na PS, na tym komputerze nie kółeczkują
> -- myszy na USB pracują poprawnie
> -- sterowniki myszy w obu komputerach są takie same
> a ustawienia myszy poprawne
>
> I moim zdaniem coś tu jest nieprawdą. :)

Chćby nieświadomą...
Dlatego też byłem ciekaw, co pytający miał na zakłądce "zaawansowane"
myszy... po przesiadce z myszy optycznej USB na PSową z kulką i nawet 2
kółeczkami, chciałem porównac ustawienia, czy się zgadzają. Mysza USB i
stery są sprawne, wszystko chodzi, tak tylko się pewne okoliczności
poukładały, że musiałem USB wyłączyć... a jakoś nie chciało mi sie juz
wracać.

--
LH
Na pohybel spamerom...