Re: myszka + scroll = problem

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 13:05:44 MET DST

"pirek" e2kbp9$2o6c$1@News.K.PL

> inna z koleczkiem tez nie dziala (sprawdzalem dwie, obie na 100% sprawne)
> hmmm, jak dla mnie badzo dobrze, ale to pewnie wina myszki, bo kosztowala
> 16 zl :] co jednak nie zmienia faktku, ze scroll z drozszej tez nie dziala
> pod PS'em

Jak zrozumiałem z postów wcześniejszych:

 -- ta za 16 zł działa poprawnie na identycznym komputerze
 -- inne myszy na PS, na tym komputerze nie kółeczkują
 -- myszy na USB pracują poprawnie
 -- sterowniki myszy w obu komputerach są takie same
    a ustawienia myszy poprawne

I moim zdaniem coś tu jest nieprawdą. :)

E.