Re: myszka + scroll = problem

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 11:17:49 MET DST

Użytkownik "pirek" <pirek@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e2kbp9$2o6c$1@News.K.PL...

> inna z koleczkiem tez nie dziala (sprawdzalem dwie, obie na 100% sprawne)
> hmmm, jak dla mnie badzo dobrze, ale to pewnie wina myszki, bo kosztowala
16
> zl :]
> co jednak nie zmienia faktku, ze scroll z drozszej tez nie dziala pod
PS'em

OK... czyli raczej moja koncepcja upadła... Mnie chodziło o coś takiego, że
może port PSowy zasila myszkę mniejszym napięciem i nie starcza prądu do
diody prześwietlającej przesłonkę w kółeczku... bo zasadniczo są dwie
odmiany scrolla w myszach - z fotodiodami i przesłonką, oraz ze specjalnym
przełącznikiem.
Sprawdziłbym jeszcze jak się ma po odpaleniu np. jakiegoś linuxa live, bo
może rzeczywiście coś głęboko siedzi w systemie i myszę "rozbraja"?
BTW. W Menedżerze urządzeń, "Mysz Microsoft PS/2", na zakładce
zaawansowane... Co masz?

--
LH
Na pohybel spamerom...