Trial Windows SBS 2003

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 00:12:52 MET DST

Witam!

Czy jest możliwość ściągnięcia w Polsce wersji trial Windows Small Business
Server 2003. Informacje np. na portalu wss.pl sugerują, że tak. Ale ja nie
mogę sobie z tym poradzić :-)

Znalazłem stronę:
http://www.microsoft.com/windowsserver2003/sbs/evaluation/trial/default.mspx

Są dwa odnośniki. Dla USA i Kanady, który prowadzi do procedury składnia
zamawianie. Na temat swego położenia skłamałem, ale wymiękłem przy pytania
pt. "Z jakiego stanu pochodzisz". Wydaje się, że w moim przypadku ta
procedura nie ma sensu.

Natomiast Other locations prowadzi mnie do polskie strony SBS, na które w
menu po prawej stronie nie widzę możliwości ściągnięcia triala.

Wcześnie udało mi się ściągnąć triala Win Server Enterpise Edition, a SBS
jest dla mnie zbyt trudny do ściągnięcia.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski