Re: dysk z nt podlaczony pod komp z xp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 12:44:26 MET DST

Uzytkownik <rogo@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:1145868639.901191.128570@i40g2000cwc.googlegroups.com...
> Sorka za NTG, poszperalem i wynalazlem partition magic 7 tylko nie
> wiem ktorej opcji uzyc do przywrocenia partycji na starszy typ ??
> czy przy takim przywroceniu dane znikna ????? jakbys mogl
> lopatologicznie wytlumaczyc mi krok po kroku co mam zrobic bo mnie
> powiesza za tego NT :((((

Wskaz partycje i wybierz "Convert NTFS revision". Cala zmiana jest
wlasciwie kosmetyczna, wiec jesli tylko ten Partition Magic sie nie
zawiesi (ostatnio sporo slychac o tej jego przypadlosci na grupach), to
nic sie z danymi zlego nie stanie. Uwazaj - wersja 7 nie jest do konca
zgodna z wersja NTFS stosowana w XP. Ja bym poszukal czegos mniej
ryzykownego (np. Paragon Partition Managera
http://www.partition-manager.com/home/personal/features.htm ). A juz
koniecznie zrobilbym obraz tej partycji, zeby bylo do czego wracac.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/