Re: Odchudzenie systemu - wywalenie zbędnych rzeczy

Autor: Pawel S <pawcioosNO_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 13:02:12 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> "Osadnik" e2i96e$31m$2@atlantis.news.tpi.pl

> Możesz wywalić na inną partycję lub płytę i w razie potrzeby
> ściągnięcia jakiegoś pliku -- tam sięgnąć. Ja ani razu nie
> miałem takiej potrzeby sięgania. :)

No fajnie, a co powiecie na usunięcie:

C:\Windows\Help ? Ja generalnie z tego helpa nigdy nie korzystam, nawet
usunąłem pozycje z menu Start. I jeszcze coś:

C:\Windows\Downloaded Installations

C:\Windows\Media

C:\Windows\Resources\Themes\Luna <- i tak mi się bardziej podoba styl
klasyczny.

C:\Windows\ServicePackFiles
?

To by trochę zwolniło miejsca ;)