Re: Dyskietka startowa w xp

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 02:51:51 MET DST

"sTav" e2h6ed$n86$1@atlantis.news.tpi.pl

> Jeśli widzisz literki dysków, (a wszystkie partycje są na NTFS), to racz

Niektóre są FAT32, ale ukryte. (hidden)
No i one też są tym programem montowane.

> przy okazji pamiętać że NTFS4DOS.EXE jest *read-only*;

To fatalnie, ;) bo ja dzięki niemu pisałem :) na NTFSowych
partycjach, jeno że pod VM, a nie w rzeczywistości. No,
i w opisach chyba też jest RW, nie ROnly. :)

> (read-write jest płatny - wersja PRO).
> zapuść VCommander to sie wyjasni.

Zapuszczałem.

Z całego zestawu zabrałem VC, NTfs4Dos i to do długich nazw.
Reszta nie jest interesująca. :)

A co do 'DOS Protected Mode Interface, to chyba przypadkiem był, bo
tak akurat wyszło z powodu innego programu, który tego się domagał.

Teraz idę spać, może jutro lub pojutrze to sprawdzę.

E. :)