Problem z kopiowaniem dyskow, Image Drive 7.0

Autor: mkw20 <mkw20_at_gazeta.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 21:46:51 MET DST

Witam. Z powodu zmniejszajacego sie wolnego miejsca na dysku c:
postanowilem przeniesc system (windows xp) na inny, wiekszy dysk. Po
przegladnieciu materialow w sieci na ten temat wybralem program Drive
Image 7.0. Oto jak wygladala cala operacja:

- na starym dysku 40 GB mam 2 partycje NTFS: systemowa i reszta rzeczy,
- na nowym dysku 80 GB mam 3 partycje NTFS: system 10 GB, i dwie inne
po 40 i 20 GB - zrobilem je partition magic 7.0 a partycje system
zrobilem aktywna
- w programie Drive Image dalem "zrob kopie dysku" wraz z zaznaczeniem
opcji kopiowania MBR, aby nie bawic sie w robienie obrazow itp.,
- w ten sposob przegralem obie partycje na nowy dysk,
- partycja z nowym systemem wygladala spoko tzn. dalo odczytac sie
pliki, natomiast tej drugiej nie moglem odczytac do ponownego
uruchomienia kompa,
- system uruchamial sie, gdy wybralem w BIOSie zeby odpalal z tego
nowego dysku a ten stary byl dalej podpiety,
- gdy chcialem uruchomic system z nowego dysku ale stary byl odpiety
wszystko szlo poprawnie do momentu, kiedy pojawia sie ten napis
Zapraszamy, wtedy nastapila zwiecha.

Przypuszczam, ze chodzi o ladowanie sie jakichs programow, ale
dokladnie to nie mam pojecia co sie dzieje. Co zrobic, zeby wszystko
hulalo tak jak za starych czasow.

Dzieki
pozdrawiam