Re: jak sprawdzic, jaki mamy system?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 21:40:54 MET DST

sumar wrote:
> Tomasz Chmielewski:

> winver, systeminfo

winver raczej odpada, bo jest okienkowy (jak sie myle, prosze o
sprostowanie).

systeminfo to chyba to, chociaz:
1) danych troche za wiele - za bardzo nie wiem, jak to przeklepac tak,
aby bylo uniwersalne.
Przykladowo, w niemieckim Windowsie bedziemy mieli wsrod dziesiatek linijek:

Betriebssystemname: Microsoft Windows XP Professional
Betriebssystemversion: 5.1.2600 Service Pack 2 Build 2600

Wydaje mi sie, zeby okreslic "programowo", ze to XP SP2, trzeba by sie
troche nameczyc (tak, aby dzialalo pod kazda wersja jezykowa Windows).

2) zbieranie danych tym programem troche trwa - ok. 4-5 sekund na w
miare szybkim systemie.

Czy ktos wie, czy systeminfo wystepuje we wszystkich wersjach Windows
(9x, NT, XP, 2003)?

Nie ma jakiejs prostszej metody? Jakis wpis w rejestrze? Jakis plik?

--
Tomasz Chmielewski