Re: Podglad NTFS szyfr.

Autor: Marc <diaferia_wytnijcie__at_interia.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 17:34:42 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:e2apiu$vfu$1@opal.icpnet.pl...

> Tu nie chodzi o system. Szyfrowanie to nie uprawnienia. Do odszyfrowania
> potrzebny jest certyfikat. Jeśli go nei będzie to nie da się odszyfrować.

Tak jak napisalem wczesniej - mi nie chodzi odszyfrowanie tylko o to czy w
danym katalogu zaszyfrowanym jest mozliwosc _podgladu_listy_plików. Np.
zaszyfr. katalog z JPG-ami, nie mozna zobaczyc co przedstawiaja obrazki a
czy mozna przegladnac katalog pod kątem jakie rozszerzenia maja dane pliki?
Bo generalnie klikajac na taki katalog jest "odmowa dostepu" wiec spod Windy
nie mozna zrobic przegladu. A jak to bedzie jak dysk podepna np. do innego
systemu ale nie z rodziny Windows?