Re: uzycie procesora przez wybrana usluge na win 2003

Autor: Marek <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 01:11:06 MET DST

> Nie wiem, czy o to Ci chodzi... ale już od NT4 masz możliwość podglądu ile
> czasu zużył dany proces od momentu startu systemu. I we wszystkich windach
> linii NT działa ten "wic".
> Wystarczy znać proces odpowiadający usłudze i jeśli nie będzie on ukryty,
> pokaże się. Menedżer zadań, wywołuje się (najprościej) CTRL-SHIFT-ESC,
> zakładka procesy. W kolumnie "Czas procesora" masz podane, ile czasu
> poszło
> na działanie danego zadania/procesu. Zalogować to... najprościej, choć
> prymitywnie, zrobić zrzut ekranu z pomocą programu IrfanView i zapisać ten
> [...]

dzięki, ale ta usługa jest specyficzna. Działa ona cały czas (odkrycie...) i
co 5 minut wykonuje operacje, laczy sie z baza, zapisuje do niej dane a
nastepnie zapisuje logi do pliku. Ilosc zapisywanych informacji, a zarazem
generowane przez apliakcje obciazenie NIE jest stale. Chce po prostu miec
czarno na bialym - ot cos takiego jak rrdtool lub mrtg, aczkolwiek forma w
jakiej to dostane jest nieistotna. Wazne, zeby zytelna.