Re: uzycie procesora przez wybrana usluge na win 2003

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 00:34:05 MET DST

Użytkownik "Marek" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e23oo1$him$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Czy w Windows 2003 Standard x86 jest mozliwosc monitorowania zuzycia czasu
> procesora przez WYBRANĄ pracującą usluge w systemie ?
> Wiem, ze mozna monitorowac ogolnie uzycie procesora, ale czy wybrana
usluge
> takze ?
> Wydaje mi sie, ze jesli w menadzerze urzadzen widnieje taka wartosc to i
> mozna ja w jakis prosty sposob logowac...?

Nie wiem, czy o to Ci chodzi... ale już od NT4 masz możliwość podglądu ile
czasu zużył dany proces od momentu startu systemu. I we wszystkich windach
linii NT działa ten "wic".
Wystarczy znać proces odpowiadający usłudze i jeśli nie będzie on ukryty,
pokaże się. Menedżer zadań, wywołuje się (najprościej) CTRL-SHIFT-ESC,
zakładka procesy. W kolumnie "Czas procesora" masz podane, ile czasu poszło
na działanie danego zadania/procesu. Zalogować to... najprościej, choć
prymitywnie, zrobić zrzut ekranu z pomocą programu IrfanView i zapisać ten
zrzut na dysku.

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,