Re: Zmiana Rozmiaru partycji - win nie startuje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 18:53:44 MET DST

Użytkownik "antrax" <tom@pyrzyce.piw.gov.pl> napisał w wiadomości
news:e232du$3ma$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No dobra już naprawione. Tylko dręczy mnie pytanie DLACZEGO tak
> się dzieje :O

Cóż, to typowy problem przy pracy z Linuksem, którego narzędzia nie
zwracają specjalnej uwagi na parametry CHS - a tym samym na geometrię
dysku. Tak więc, albo używaj programów specyficznych dla danego systemu
operacyjnego, albo wymuszaj pożądane zachowanie odpowiednim
przełącznikiem (jeśli się da). Np. dla programu cfdisk przełącznik -g
wymusza przyjęcie geometrii odczytanej z już istniejącej tabeli
partycji, a nie tej zaraportowanej przez sterownik dysku.

> Dzięki za pomoc

NP :-).

--
M.   [MS-MVP]