Re: Udostepnienianie z ograniczeniem

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 10:19:20 MET DST

kit napisał(a):
> Witam,
>
> Chcialbym udostepnic w sieci lokalnej jeden katalog (XP pro) - shared, aby
> uzytkownicy (XP home) mogli zrzucicac tam swoje pliki np. do pozniejszego
> wypalenia ich na CD.
> Zalezy mi jednak aby ustawic ograniczenia co do maksymalnej wielkosci
> wszystkich tam gromadzonych danych - np. 1GB
> Zainteresowala mnie opcja zarzadzania przydzialami, jednak nie wiem jak
> skonfigurowac, o ile oczywiscie jest taka mozliwosc, dla osob laczacych sie
> z sieci lokalnej. Pytalem Google, jednak nie do konca wiem jak zadeklarowac
> [...]

Użytwonicy ci, beda ma komputerze u ciebie automatycznie sie logowali
jako gosc,l wioec ustawiasz przydzial dla goscia na 1GB. Wladciwosci
dysku|Przydzial|Wpisy przydzialow|Przydzial|nowy wpis
przydzialu|Zaawansowane|Znajdz teraz|gość|Ok|Ok\Ogranicz miejsca na
dysku|1|GB|OK|Przydzial|zamknij|
Powinno zadzialac

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)