Udostepnienianie z ograniczeniem

Autor: kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 17:22:21 MET DST

Witam,

Chcialbym udostepnic w sieci lokalnej jeden katalog (XP pro) - shared, aby
uzytkownicy (XP home) mogli zrzucicac tam swoje pliki np. do pozniejszego
wypalenia ich na CD.
Zalezy mi jednak aby ustawic ograniczenia co do maksymalnej wielkosci
wszystkich tam gromadzonych danych - np. 1GB
Zainteresowala mnie opcja zarzadzania przydzialami, jednak nie wiem jak
skonfigurowac, o ile oczywiscie jest taka mozliwosc, dla osob laczacych sie
z sieci lokalnej. Pytalem Google, jednak nie do konca wiem jak zadeklarowac
pytanie.

Bylbym wdzieczny za wszelka pomoc.

Smacznego jajka ;-)