Re: Blokada zmiany hasła - da się ?

Autor: Pawel S <pawcioosNO_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 01:35:16 MET DST

Michal Biek napisał(a):

> To za dużo nie kręć ...!:-)
> Pawel S podpisał: "Czy istnieje sposób na blokadę zmiany hasła
> (dowolnego) w lokalnym
> komputerze nie podpiętym do sieci? ..."
> ... czyli jeżeli to Twój PC i masz konto Administrator to pozostali mają
> mieć konta "ograniczone" i już.
> BTW można dodać do tego "mocnniejsze/mocne?" Zasady zabezpieczeń
> lokalnych i fertig...:-)

Uściślę:
Tak, to komp domowy, jest konto admina i konta ograniczone z
ustawieniami robione za pomocą "Microsoft Shared Computer Toolkit for
Windows XP" oraz group policy dla konkretnych userów. Konto admina jest
używane rzadko, tylko do instalacji oprogramowania.

I jak wiadomo, jest soft co pozwala zmienić hasło admina albo innego
usera bootując się z takiej płytki. I o to mi chodzi, żeby nie sprawdzać
(zanim zacznę robić cokolwiek na kompie) za każdym razem czy user nie
zmienił czasem hasło dla siebie czy admina. Bo wtedy łatwo mógłby coś
wprowadzić/zmienić/zepsuć w systemie. To brzmi jakbym w paranoje popadał ;)

I o to cały czas mi chodzi w tej dyskusji. No ale widzę będę musiał
znaleźć inne rozwiązanie...

Pozdrawiam Paweł