Re: menu kontekstowe

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 01:32:38 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:e1tfao$ajs$1@atlantis.news.tpi.pl...

> http://groups.google.pl/groups?q=Prawy+przycisk+myszy

Poszukałem po angielskich grupach i dowiedziałem się, że jest to związane z
procesem verclsid.exe, a ten z kolei z poprawką KB908531 sprzed kilku dni.

Tutaj jest patch (plik reg)
http://patch-info.de/WinXP/Downloads/KB908531_Share-To-Web.zip

np. stąd:
http://aumha.net/viewtopic.php?t=19125

ale u mnie nie działa.

Trochę się boję odinstalować tę poprawkę, bo krzyczy, że OE i Firefox mogą
źle działać.
Miejmy nadzieję, że MS szybko wypuści jakiś fix.

MSz