Re: Plik Boot.ini -> jakiś problem.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 22:18:37 MET DST

Użytkownik "Taarna" <taarnaNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e1u7rg$1ib6$1@node3.news.atman.pl...

> Powinno mnie to ucieszyć - ale nie, bo nie mogę zwalić szwankowania
> systemu (czy też komputera w ogóle :/) na boota ;)

Opisz w innym wątku te problemy, na pewno coś się wymyśli ;-).

> Zrobię to, jeśli obiecasz, że mi nic po drodze nie wyleci w
> powietrze ;) I gdzie znajdę tę konsolę?

Gdybyś próbował ten plik odbudować ręcznie, to nie mógłbym nic obiecać,
bo wprowadzenie nieprawidłowej ścieżki mogłoby całkiem uniemożliwić
uruchomienie systemu. Ale jeśli zrobisz to przy pomocy systemowego
polecenia bootcfg, to nic złego się stać nie powinno.

O Konsoli Odzyskiwania poczytaj tutaj:
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=14270&st=0&/ .

--
M.   [MS-MVP]