Re: OE - cytowanie w odpowiedzi

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 08:37:52 MET DST

In news:e1nefo$rif$1@opal.icpnet.pl,
Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl> typed:
> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:e1me9v$67i$1@olszynka.pl...

> Fajne linki, ale wygląda na to, że sam nie przeczytałeś
> zawartości tych stron i nie masz pojęcia co to jest plagiat...

No coz wklejanie to zadne wykroczenie, ale dziwi mnie ze zapomina o sobie
:->
Skad my to znamy?, ano z przywodczego ugrupowania teraz zasiadajacego na
tronie ;-)
http://groups.google.pl/groups/search?q=Andrzej+P.+Wozniak+%C5%BAle+skonfigurowany&qt_s=Szukaj

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy