Re: OE - cytowanie w odpowiedzi

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 00:05:12 MET DST

In news:443eaa8a$1@news.vogel.pl,
Marcin Szumilas <mcszumi@poczta.onet.pl> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał

> Niestety, ten wpis nic nie zmienił. Co gorsza, OE PowerTool też nie
> pomógł! Dalej nie zaznacza cytatów przy większości maili.

To jest moja pomylka, ten wpis odpowiada za ustawienie kursora na koncu
posta - za zamieszanie przepraszam ;-)
Jesli masz klopot (Grzesiu powinien Ci zaraz pomoc), to zainstaluj
OE-QuoteFix - ja go uzywam i nie mam z nim zadnym problemow i opisanym przez
Ciebie cytowaniem/wcieciem.

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy