Re: OE - cytowanie w odpowiedzi

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 00:21:49 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:e1me9v$67i$1@olszynka.pl...

> Bo ten wpis odpowiada za przenoszenie kursora na koniec cytowanej
> wiadomości. Normalnie kursor jest u góry.

A jednak! Miał on coś wspólnego z problemem!

> Pomoże, jeśli ściągniesz i zarejestrujesz kontrolkę, o której pisałeś, np.
> stąd: http://www.olszynka.pl/usher/usenet/czytniki/mswinsck.zip
> Kontrolkę po rozpakowaniu wrzucasz do katalogu %windir%\system32 i
> rejestrujesz poleceniem:
> regsvr32 mswinsck.ocx

Tak zrobiłem był, zainstalowałem OE PowerTool i - jak pisałem - dalej nic.
Wtedy wyrzuciłem Reply At End, przeresetowałem i to pomogło! A już nie
miałem nadziei.

> Niektórych to tak bardzo denerwuje, że się mylą przy przeklejaniu ;-P
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=43995
> http://www.slownik-online.pl/kopalinski/BD415B204703DEEEC125657F00807E29.php
> http://groups.google.pl/groups?q=%22wystarczy+malutki+wpis+w+rejestrze%22&scoring=d&filter=0

No cóż, właśnie zastanawiałem się, dlaczego mnie wzięto za kobietę. ;-)
Hmm... Może przesadzasz... Nawet w pracy naukowej skopiowanie jednego zdania
nie jest żadnym plagiatem. A większość tej kopii to cytowanie siebie.
Jeśli autor uzna to za plagiat, to będzie plagiatora ścigał. Jego sprawa.

Ja jestem jak najdalszy od krytyki ani Ciebie, ani kogokolwiek, kto za darmo
pomaga ludziom, i to jeszcze w takim wymiarze.

Dzięki wszystkim za wskazówki, dzięki którym rozwiązałem swój problem.

Pozdrawiam,
MSz