Re: Apache 2.0 przestal pracowac poprawnie...

Autor: Marcin <gencio_cutthis_at_o2.pl>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 15:53:33 MET DST

> Child 2176: Child process is running
> Child 2176: Acquired the start mutex.
> Child 2176: Starting 250 worker threads.
>
> Tak to wszystko wyglada, moze jakies rady?
> pozdrawiam
> <ml>

Hmm skoro nie może się połączyć na localhost 80 to może być kilka roziwązań
(albo masz zaporę włączoną i blokujesz port - najprościej jest zprawdzić
dodając wyjątek na port 80), albo masz jakiegoś antyvira z funkcją zapory,
może przeniosłeś serwer na inne IP i inny port, lub może masz go na porcie
443 (SSL), przejrzyj httpd.conf.
Niestety moja zabawa Apache'em dawno się skończyła więc nie potrawfię Ci
teraz powiedzieć czego masz szukać, (m.in. ServerName albo coś takiego).
Zawsze mozesz go odinstalować (wywalić ręcznie pozostałości z systemu) i
zainstalować jeszcze raz.

Pzdr,
Marcin