Re: Kasersky czy NOD32

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 00:29:24 MET DST

W wiadomości: 443a5fa6$1@news.home.net.pl,
BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):
> Użytkownik "j_marek" <j_marek@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jednocześnie? Na jednym komputerze? I co warto dopłacać do wersji Pro?
> Bo wersja home, jak na darmowego antywira nie jest zła - lepiej mieć
> choć taką niż nic, choć powinno się też sprawdzać antywirami online.

Witam!

Nie na jednym komputerze przecież :-) W firmie używają Pro ze względu na
licencję.

Informacje o różnicach między Pro a Home podaje producent:
Chyba jedna z ważniejszych różnic to blokada skryptów. Ale nie przyglądałem
się temu bliżej.

Być może w wersji Pro szybciej są publikowane sygnaturki złośliwego kodu.
Mają jakieś pierwszeństwo w czasie ścigania. Ale nie znalazłem takiej
informacji na stronie producenta więc są to tylko moje przypuszczenia.

Czytałem opinie na About.com, że jako klasyczny antywirus Avast może być,
ale brakuje mu rozszerzonej ochrony przed spyware. Autorka działu
dotyczącego wirusów komputerowych porównywała darmowe wersje programów
antywirusowych.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski