Re: [XP] Dysk ciagle chrobocze, pomozcie bo zwariuje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 23:59:29 MET DST

Użytkownik "latet" <latet@xxx.pl> napisał w wiadomości
news:e1ej6b$1op$1@inews.gazeta.pl...

> Dokładnie! Dlatego trudno uznać ją za wystarczającą ochronę.

To zależy. Jeśli priorytetem jest ochrona przed atakami z zewnątrz, to
jest ona zupełnie wystarczającym zabezpieczeniem. Osobiście nie czuję
potrzeby szukania "wroga" wewnątrz systemu przy pomocy >dziurawych<
firewalli, od tego mam inne narzędzia, więc mnie ona w zupełności
wystarcza. Jedyne czego mi naprawdę brakuje to możliwości bieżącego
podglądu ruchu w sieci, tudzież logów.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/